lördag 22 augusti 2009

Party!

Här hemma händer något stort, i varje fall för mig. Vi.. okej då.. jag har bjudit hem ett gäng vänner och bekanta för att fira. Jag hade gärna visat hur långt jag kommit på min undanlagda nödproviant - en av de få nystan Ellenor inte har kommit åt att rulla ut över halva huset eller trassla in i fjädrarna i soffan.

Men kameran ligger i väskan framtills kvällen och det är tusen och en saker att göra fram tills dess, och jag misstänker att det inte har mognat tillräckigt många björnbär så sylt måste införskaffas och äpplemos ska kokas till den självklara desserten.

Ingen idé att tråka ut er med alla detaljer men det känns underbart! För första gången på år så känns det som om att jag är fullt kapabel till att hantera en födelsedagsfest och funkar det inte den här gången... Då försöker vi bara nästa år igen ;)

1 kommentar:

textil sa...

Stort grattis till dig! Det är så trevligt att höra att du mår bra :-)