torsdag 18 september 2008

Time out


Som de flesta säkert redan har märkt har jag mer eller mindre tagit en paus från bloggandet. När dagen har tagit slut, det mesta blivit gjort så har det helt enkelt inte funnits ork över. Håller dessutom på att gå igenom bilderna från Pepinos (ponnyn till höger i bilden ovan) sista sommar. Två år senare och det fortfarande lika jobbigt.

Inga riktiga ursäkter men förhoppningsvis skäl. Hantarbetet är ju fortfarande lika nödvändigt även om jag inte skriver om det var femtionde minut. Däremot lär jag väl fortsätta följa ett par bloggar och i varje fall försöka hålla kontakten, eller kanske snarare försöka fiska upp var jag tappat, med de som.. tja, ni kan bara känna er träffade antar jag.

Lite som plåster på såren för min frånvaro, kassa ursäkter eller vad som nu passar bäst bjuder jag på en extra bild från Justins föltid. Lite nostalgi för egen del i alla fall ;)

Som alltid: Du (ja, just du x'D) är en unik och värdefull människa, precis som du är. Låt ingen ta det ifrån dig.




Inga kommentarer: