lördag 3 januari 2009

Funnet & Glömt

Den här veckan har varit helt knasig. Jag har haft ett par dagar ledigt på grund av nyår så jag har varit hemma för att fira med lillasyster. Timmy fick ett kolikfall varpå jag skulle tillbaka för att praktisera även under fredagen och hem igen.

Jag hittade mönstet till Mimmi-tröjan som varit borta ett bra tag (eller.. det kan ju vara så att jag bara inte haft något behov av det) men nu ligger i tryggt förvar i min stickpärm. Mina glasögon (de som varit försvunna sedan Maj) blev funna i samma veva. Kameran däremot blev kvarglömd i min andra väska. Dvs den som blev i torslanda för att jag "inte behöver ha med mig allt det hem för två dar". Jag räknar lite kallsinnigt på att när jag kommer till dit igen så ska det bara vara lite mer att fotografera på Flingas filt, vilket är lika väl, för sen så väntar två nystan grå fabel på mig som ska bli ett par strumpor med falska flätor. Jovisst, har jag dille på de där falska flätorna.

Men nu måste hästarna få sitt hö, jag min väldigt sena frukost, så vi kan slänga sadeln på Timmy sedan. Eurm.. inte bokstavligt alltså. Nu när beslutet är fattat att jag börjar med hästar igen så går mor min på som om jag aldrig lämnat det.

Inga kommentarer: