måndag 16 november 2009

Mission - KIP

Efter att ha läst om hur en tös har blivit utkastad från krogen för att hon satt och sticka så har man ganska upprört funderat igenom det hela. Det är inte första gången något sådant här når mina öron och det är lika oroväckande varje gång.

Personligen så skulle jag vilja tro att det är golfarnas senaste steg i deras plan att ta över jorden.

Men jag kan förstå att alla inte riktigt håller med mig i den konsperationsteorin. Oavsett så ser jag bara en enda lösning på det hela. Det här måste undersökas.

Det är dags att ta upp livet som agent 007 (med rätt att sticka) på nytt.

Så helt plötsligt är det inte bara favorit baren som ligger under luppen utan större delen av Göteborgs uteställen. Har ni några tips på ställen ni vill besöka men inte är riktigt säkra på om ni vågar ta med den lilla spetssjalen in the makeing (vem vet hur mycket den lilla stackaren kan ta) eller om tröjan skricker efter lite för mycket uppmärksamghet så hör av er.


Tillsvidare;
Kom ihåg att du är unik och värdefull - precis som du är.



p.s. Potatissäcken börjar närma sig slutet. Jag har börjat sticka på den sinnesdövande kanten och hade formodligen hoppat runt som en liten hattifnatt i stormväder (rättelse; som en hemul bland hattifnattar i stormväder) om det inte vore för att jag befinner mig på biblioteket. Hysssss!

Inga kommentarer: