torsdag 28 januari 2010

Back on track

Så... eftersom det nu var så länge sedan jag uppdaterade senast så borde jag egentligen be om ursäkt, skriva ett stycke eller två om just varför det har dröjt så länge innan man har lyckats knattra ned en rad eller två.

Chockerande nog så är inte det vad jag tänker göra. A) För att kameran och datorn verkar åtminstonde tala med varandra. Stelt, kyligt men de kommuncicerar med varandra i varje fall. B) Jag är nyförälskad på nytt och jag ägnar mig nog hellre åt visa någon bild på kärleken än att försöka hitta på någon lam ursäkt. Den måste ni väl ändå hålla med om? Så..


det har var nog det närmaste jag kunde hitta färgmässigt även om jag inte tycker att det är riktigt så mörk i färgerna. Det är nog färgerna jag fascinerar mig mest över. Handpalettens garner har så här långt inte direkt visat vara sig särskilt mjuka eller lena men det är svensk ull och färgningarna är fantastiskt vackra.

Problemet är bara att jag inte längre vet vad jag vill göra med dem. Första tanken var en ny pi-sjal men med tanke på att jag fortfarande håller på med den sinnesbedövande kanten till monstersjalen så vet jag inte riktigt om varv på mer än 1 000 masker är något jag eftersträvar. Inte riktigt än i varje fall. I vilket fall så tror jag inte att färgerna skulle komma till sin rätt där.

Jag får fundera lite till helt enkelt...

Tills vidare;
Lev för guds skull!

Inga kommentarer: