fredag 29 januari 2010

Turn back time


Visst blir man glad när man inser att det är dags att börja frogga? Jag började på dem här i augusti men med en borttappad orginal vante så satt man ju fast och försökte pröva sig fram utan riktlinjer. Det resulterade i ett väldigt stort hål för tummen i den ena, något som man insåg i morse när man provade den. Tack och lov så hade jag inte kommit så långt på den andra ännu.

Det är bara att börja repa för att sticka om. Just nu har jag bara något varv kvar innan man kanske kan sätta full fart framåt igen.

Tills vidare så kan jag ju i alla fall beundra den första som bara saknar en tumme. Jag blir nästan glad av att se den så jag hoppas att motagaren blir det också. Om inte annat så har jag ett par arbetskamrater som verkar vara nog så villiga i alla fall. Rart.

Kom ihåg att du är värdefull och unik precis som du är!

Inga kommentarer: