söndag 21 oktober 2007

Utrensning och ny noja

Jopp, då har man till sist bestämt sig för att rensa lite i hyllorna med början av en 25 gram rent angoragarn spunnet av en viss moi. Mer kommer att komma antar jag så snart jag äntligen har blivit av med min senaste noja; pannband - helst med flätor. Nu under helgen har jag redan stickat tre (även mina första tre flätor om jag ska vara uppriktig och där ibland ett av samma garn som jag nu säljer. Ett 20 gram lätt pannband, superlent och garanterat varmt/svalt allt eftersom. Jo, jag är nog lite lyrisk och det är nog rätt så säkert att jag behåller den för egen del. Trots allt så är det ju från Bea och trots att hon fortfarande är ung och kanske lite ouppfostrad så har hon ju sin speciella plats.

Skulle du vara intresserad av garnet så går det att finnas här.

Inga kommentarer: