måndag 17 december 2007

Julklappshysteri


Vad ger man en sin lillebror i julklapp? Än värre var så vår far få? Julen närmar sig med stormsteg och även om jag började grunna i september så har jag fortfarande inte fått en hyfsad idé. Mor och lillasyster är lätt. Mer eller mindre lägga undan de stickningar de tjatat mest om men att försöka göra något sådant mot min lillebror som skulle blänga surt på en för de närmsta tio åren om man gav honom något som ens var mjukt? Nja, det låter inte som en särskilt bra idé.

I slutändan kommer jag nog ställan mig i köket, göra ischocklad eller något annat i godisväg som helt garanterat kommer att slukas med hull och hår, åtminstone på lillebroderns sida som bara älskar allt sött om jag nu inte kommer på något bättre. Ska försöka ta mig in till Ebbas eller något och titta på böcker. Tror det eller ej men här uppskattas böcker alltid.


BloggRegistret.se

Inga kommentarer: