lördag 1 november 2008

Kommande insomnia?

Okej, jag tror vi nog kan komma överrens om att jag inte är mycket till fotograf men jag får erkänna att jag är riktigt stolt över halsduken. Allting bara klicka helt enkelt. Stickorna, garnet och inte minst mönstret (Candle flame) blev till.. en halsduk jag bara måste göra fler av. Jag har till och med ett handspunnet garn i åtanke, hoppas bara att det räcker (peppar peppar).

Det är ganska troligt nödvändigt att jag lägger på ett kol och försöker sticka upp mera. Inte helt och hållet för alla eventuella marknaderer (fortfarande väldigt många kanske) utan för att jag har varit så där dum igen. Inte dum i benämningen taskig eller elak utan mer åt "kunde-inte-låta-bli-rean-på-vartofta-och-beställde-två-kilo-garn-av-det-där-ull-garnet-man-velat-prova-i-evigheter" -dum.

Dygnet har inte tillräckligt många timmar så jag funderar... är inte sömnen lite väl överskattad?

Inga kommentarer: