fredag 28 november 2008

No, I'm not. I feel fine!

Om det är någon skulle kunna tänkas undra så har jag inte dött än (det är bara så det ser ut). Saker och ting verkar gärna köra ihop sig, och när jag anmälde mig till Harestads julmarknad så hade jag inte riktigt tänkt mig att jag skulle vara bosatt på annan ort fem dar i veckan igen. Alla supermorsor där ute i cyberspace - Jag beundrar er. Har försökt själv den sista tiden att klämma in en hel vecka under två dar och fattar bara inte hur somliga får det att gå ihop. Någon gång får jag väl knåpa ihop ett galleri utifall någon skulle vara intresserad av att se vad som har gjorts under all den här tiden.

Närmsta planneringen är i alla fall:
Harestads Julmarknad 29 & 30 November - Är du i närheten av Tofta, Kornhall, Kärna.. Ytterby eller någon annanstans i faggorna så dyk gärna in i helgen. Både sylt, dekopage och honung ska säljas (och lingonglögg). Räcker inte det så säljer jag av ett par härvor även om lillasyster försöker paxa de rödsvarta härvorna. Hennes färger.
Öppet hus på Torslanda Byggdegårdsförening - Byggdegården försöker visa upp lite gammalt leverne och jag deltar som gästspinnerska, superduper gott bröd säljs (bakat i stenugn), julbord, musik och diverse annat trevligt också. Jag ser i alla fall fram emot det.



Snabb fundering.. vilka känner inte igen sig?

Inga kommentarer: