söndag 30 november 2008

Änglar och falska pygméer

Ungefär den här utsikten har jag haft under de senaste två dagarna och det har väl varit ganska konstant. Bara en person på bilden var en besökare. Men precis som föregående år så påpekar min familj envist att det är en nyttig erfarenhet. Jag har inget direkt att invända för om inte annat så har jag faktiskt lärt mig en del ifrån föregående år som lyckades komma med det här året istället och jag hoppas att det här året inte var helt fulländat heller. Det är aldrig så givande som när man får chansen att utvecklas.

För hoppningsvis så kan jag ta med mig lite redan nu till Byggdegården nästa helg (för det är förmodligen just det nästa vecka kommer handla mest om). Matilda och jag kommer att ha fullt upp.

På tal om det.
TinaSpinSpiration är en räddande ängel och väl värd en eloge som veckans hjälte.


Så.. där satt jag och gömde mig med mina stickor.. nej, seriöst. De stolarna var pyttesmå. Barnsmå.

1 kommentar:

Tina sa...

Ja, visst är det lite trist när det inte kommer någon, men du fick kanske dessto mer sticktid? ;) På de pyttesmå stolarna...