onsdag 28 november 2007

Hattifnattande


Jag vet om att det var både länge och väl sedan jag uppdaterade här, och nästan än värre, läste mina favorit bloggar. Knasigt hur beroende framkallande det är. Saken är den att våran hingst New Time ska hem igen eftersom det inte fungerade med hans nuvarande fodervärd och det är lite pyssel med att ställa allt i ordning för honom eftersom en av boxarna har gått och blivit förvaringsutrymme.
Sedan så är det ju allt med marknaden. Inte för att jag tror att någon direkt vill ha något jag har gjort men det är ironiskt nog lugnande att sitta framför spinnrocken Matilda. Jopp, hon har faktiskt fått ett namn nu utan det är mina smågrabbar höger och vänster karda som fortfarande saknar namn. Hur vet jag att det är ett par pojkar? Enkelt, precis som min bror och jag så är det inte så ofta de drar jämnt. Namnförslag vore toppen =)
Nu har jag faktiskt snott min mors mobil och plåtat lite av vad jag gjort. Vilket bara lämnar mysteriet om hur vi ska få dem att få dem att kom ut därifrån. Ni tror inte de tycker om morötter? De ska dock upp så snart det är möjligt.
Måste väl bara nämna Livlinan utöver allt annat. Lite småstressade jag fortsätter på hattifnatt-spåret genom att öka arbetsbördan en aning genom att ställa upp som volentär för dem i möjliga mån. Nej, men jag gillar verkligen dem och jag är faktiskt riktigt glad att de drar i gång igen.
Uppdaterar så snart jag kan ingen. Tills vidare får ni ha det. Glöm bara inte att du är en värdefull indevid (och stickning äger x'D).

Inga kommentarer: