torsdag 4 februari 2010

Vintermys-igt

Det här är utan tvekan mitt favorit ställe just nu. Här kan jag sitta och titta ut på snön medan jag stickar på min självklart nog vita candle flame och fundera på när jag egentligen skulle använda den. Vitt är inte direkt min färg. Men som man säger...

... nöden har ingen lag ...

Det är minus grader ute och av någon anledning så brukar jag inte sticka mycket halsdukar. Det kanske är dags att bryta trenden och bära något glatt och ljuset.

Eller så är vi lite smarta och försöker pracka på någon annan den så vi kan sticka en ny i en färg vi faktiskt skulle använda, typ svart.

Film just nu; BBCs verion av Stolthet och fördom. Tanten i mig lockas fram av det kalla vädret och vill bara mysa.

Minns att du är
värdefull och unik
just som du är ;)

Inga kommentarer: