lördag 31 juli 2010

Det visade sig vara riktigt svårt att fotografera små små knappar när kameran envisas med att lägga focusen på ljuset bakom. Men med kameran i högsta hugg så var man i alla fall.

Det var tydligen mer än vad man kunde hoppas på när man slängde sig iväg på en självklar knappjakt och regnet bara öser ner. Paraply tänkte man visst inte på innan.

Fast det var det värt. Den där lilla pumpan är helt solklart en knapp åt det ena mobilfodralet som ligger på blockning. Jag funderar på om jag ska våga mig på att försöka brodera dit en pumpa på andra sidan, uppenbart inspirerad av Garntrollets fina vantar, eller om jag ska vara riktigt fräck och sy dit ett tygmärke ifrån Shock. Jag är lite partisk till Helloween. Däremot är det lite svårt att besluta sig för vad jag ska göra med Emolls.


Men det är kul att snegla lite då och då på fodralen och fundera över det hela. Att plannera är ju liksom lite halva grejen. Så jag ska nog snegla vidare medan jag stickar vidare på alpacka sjalen.


Minns att du är
Unik & Värdefull
Precis som du är

Inga kommentarer: