onsdag 28 juli 2010

Och vinnaren är...!

Rätt svar: Den lilla Coccosbollen är hela trettio år. Själv finner jag det rätt otroligt att han har varit med hela mitt liv och han hänger med än. Så vinnaren är...


och för att solen skiner så tycker jag nästan att Mia och Pixi förtjänar varsitt pris på posten också för ett par välkvaliciferade gissningar. Jag kommer helt enkelt leta upp ett par små överraskningar ;)

Och Far... jag har en kakburk fylld med drömmar med ditt namn på. Jag hoppas du har lite mer glädje av det än ett par härvor garn.
Minns att du är
Värdefull & Unik
Precis som du är

3 kommentarer:

miastick sa...

Du e la go och snäll :) Tusen tack! Maila mig på mia snabela mia-edvardson punkt se så skickar jag min adress!

miastick sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Garntrollet sa...

Vad söt! Och så gammal. Vi hade en häst på mitt gamla stall som blev 36 år. Han reds i spränggalopp över sten och genom skogen ända fram till han blev för dålig. Hans rygg såg ut som en hängmatta, men han verkade må bra.

Tack för din snälla kommentar :-) Det är ju jättesvårt att brodera korsstygn! Mycket svårare än mina vantbroderier, det gör ju inget om det ser lite spretigt ut på ett par vantar.

Kram.