tisdag 27 juli 2010

Downsides with insomnia

Så... nackdelen med att sova oregelbundet är tydligen att man somnar lite varstanns och lite när som helst. I och med det så missade jag uppenbarligen att hälsa på mormor. Men jag var tydligen inte ensam om att sova gott fick jag höra när de kom tillbaka. Jag vet inte riktigt om det är någon tröst.

I stället ägnar jag mig åt att spinna upp det sista av punkt 45. Det är inte mycket kvar så jag funderar på om jag ska tvinna det på spinnrocken eller sländan, om jag vill ha det tvåtrådigt eller om jag ska najavo plaja det. Det blir nog rätt tunt vilket som.

Jag bör kanske påminna om att ikväll är sista chansen att
vinna det handspunna garnet. Resultatet bör komma upp i morgon bitti. Fram tills dess...

Kom ihåg att du är
värdefull &
unik
precis som du är

Inga kommentarer: