lördag 19 januari 2008

Extrem makeover

Min stick pärm har aldrig sett särskilt rolig ut utan har snarit varit en restprodukt av min tid i mellanstadiet då alla (alla) lyssnade på Aquas "Barbie girl". Jag var väl inte speciellt annorlunda utan diggade glatt "Doctor Jones" och allt annat som spelades av dem. Musik i all ära men precis som allt annat så fick jag en pärm med deras motiv.

Den är ju funktionsduglig och perfekt för att spara mönster i. Men efter mycket om och men så beslöts det att så kunde man ju inte ha det. Det gick ju inte se att det var en stick pärm. För att den skulle få sticka ut lite (och lätta garnförådet med yttligare 200g - jo, den lade nog på sig lite granna men vem tycker benknotor är vackert?) så fick den nyligen ett nytt ansikte.


Självklart inleds min pärm med dessa viktiga tumregler och principer ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Doctor Jones ja.. Jag hade båda deras album.. Lyssnade inte på något annat ett tag.. Som tur var vaknade jag upp ur den där Aqua transen x'D

Och jag måste väl säga att slutresultatet blev mycket snyggare :D Den fick ju lite emr personlighet ^^

Stcker ut ;)

Eva i Halmstad sa...

Har ingen aning om vad Doktor Jones är eller var, men jag måste säja att pärmen blev jättefin.
Ha de gott på dej,
Eva.

Anonym sa...

Ack ja, vart tog de vägen? (Minne; vi var i Köpenhamn med ett brorsbarn, dryga 5 år, och hon avgudade Aqua. Som tur var läste hon inte affischerna, Tuborg bjöd på nån konsertdag, och det började med Aqua kl 14... Snart vågar jag kanske berätta det för henne...)

Men iaf, jag såg hos Ilsefin att du vill ha ett sjysst matmuffinsrecept, så varsågod!

Strumpstickan sa...

Har du stickat in hela pärmen... coolt! Totally Bad-Ass-ish..:)