måndag 28 januari 2008

Förlåt...


Jag är ledsen och ber om ursäkt för att det har dröjt så länge med nästa postning. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska förklara det. Det är bara så mycket som pågår just nu.
Jag har börjat plugga igen (och det har redan börjat gå åt skogen - igen - ), lyckadats hamna i öppenvården igen och överväger lustigt nog med tanke på hur mycket sjukhus skrämmer mig, om jag skulle motsätta mig en intagning allt för mycket.

Det är nog i varje fall saker som jag inte ska gå in på allt för mycket. Jag vill ju inte göra någon nedstämd ;)
Hur som helst vill jag tacka för alla jättefina kommentarer om min stickpärm. Det var verkligen en ljuspunkt att kika in och läsa dem.

Tyvärr har jag nog inte fått gjort så mycket, vettigt åtminstone. Jag började virka på ett monsterprojekt i restgarner som nog kommer suga åt sig allt vad jag har i den vägen och fortgå (misstänker jag) även in i det nästa deceniumet.

En ny sjal är också påbörjad i korgstickning (Tack, strumpstickan för det fina mönstret) och den växer så sakta där på sin rundsticka 3½. Det är alltid lika facinerande att sticka upp sitt egna garn och kunna konstatera att det blev ju inte fullt så oanvändbart som man trodde.


Växer väldigt långsamt just nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hörru.. är det inte du som snackar med mig om pauser? "/ Så här kan vi ju inte ha det >.< Jag hoppas verkligen det löser sig för dig.. tänker på dig i alla fall.. simpel tröst, jag vet.

Anonym sa...

Inte behöver du be om ursäkt för att du inte bloggar. Det är ju din blogg och dina vilkor!

Jag är student själv, och vet att det kan vara väldigt tufft. Även om man är frisk (vilket jag iofs inte heller är). Jag hoppas att du snart mår bättre och att du får den hjälp du behöver.