fredag 11 januari 2008

Vinnaren blev...

Jag måste medge (en aningen skamset) att restgarnsvirkningen blev klar redan i förrgår kväll. Tyvärr har en del annat fått komma emellan. Tyvärr blev det en hel del garn över i alla fall så jag vill tacka för all insperation jag fick här. Det kommer garanterat bli nostalgihalsdukar, sentimentalsjalar och det där med mormorsrutor var definitift ingen dum idé. Kanske en monster ruta?

Hur som helst.. det var till att dra lott och den som kommer få ett nystan på posten blev lillian. Lite tråkigt nog så har jag inte hittat någon mail adress eller något så om du skulle vilja maila mig din hem adress så ska jag skicka iväg nystanet så snart jag bara kan.

Jag blev nog faktiskt såpass nöjd med den här "korgen" eller vad man nu ska kalla det för att det nog blir fler. Den gör sig riktigt fint i mitt fönster som har varit väldigt tomt sedan min internat tid då min ampellija gick och dog.

1 kommentar:

Eva i Halmstad sa...

Så fin din korg blev.
Ha en go helg på dej,
Eva.